Skip to content

Piero Bosio Social Web Site Personale Logo Fediverso

Social Forum federato con il resto del mondo. Non contano le istanze, contano le persone

Fediverse blogging?

Fediverso
4 4 31

Gli ultimi otto messaggi ricevuti dalla Federazione
Post suggeriti
  • 0 Votes
    1 Posts
    8 Views
    Week in Fediverse 2026-01-30Servers- Betula v1.6.0- stegodon v1.6.2- flohmarkt v0.14.3- Friendica v2026.01- PeerTube v8.0.2- Manyfold v0.132.0- Hubzilla v11.0- Ktistec v3.2.8- Castopod v1.14.0- NodeBB v4.8.1- shops v0.2.1- PieFed v1.5.4- Loops v1.0.0-beta.9Clients- Pachli v3.3.1- tooi v0.20.0- PeerTube-GTK: Native desktop PeerTube clientTools and Plugins- Poduptime v6.2.0- FediBoost: Automatically boost WordPress posts on connected Mastodon accountsFor developers- APx v0.21.0Articles- A Crowdsourced Photo Gallery from the Fediverse – the Open Social Web in action- Community, Fedi-style-----#WeekInFediverse #Fediverse #ActivityPubPrevious edition: https://mitra.social/objects/019bebbb-adee-b1ae-ab85-c1825103684b
  • ... und übrigens.

Fediverso wordpress fediverse activitypub
    1
    0 Votes
    1 Posts
    9 Views
    ... und übrigens. #wordpress und #fediverse sind DAS Feature! Das funktioniert inzwischen super reibungslos und mich wundert, dass das noch nicht vollkommen explodiert ist. Was geht ab? #activitypub
  • 0 Votes
    1 Posts
    11 Views
    Bientôt 3 ans sur le #Fediverse, ça vaut bien une nouvelle présentation. Je suis Marie-Gaëlle, #artiste indépendante à #Strasbourg, illustratrice de L'Oracle des Gardiennes Sacrées et du Tarot de L'Éternel Féminin (Eyrolles). Si vous aimez la #fantasy et la #mythologie (souvent assaisonnée d'érotisme), mes #aquarelles et #dessins sont pour vous. Rendez-vous sur https://www.aemarielle.com/ pour tout voir.Je suis aussi une passionnée de #carnets, #journaux et belle #papeterie. De temps en temps, je risque de vous saouler avec ça 😅 .Heureusement, vous verrez aussi des photos de chats pour compenser.#Introductionfr #présentation
  • 0 Votes
    4 Posts
    21 Views
    Hey @kyva I have issues debugging why it is not possible to follow some WordPress blogs. Can you maybe have a look at the logs what might went wrong when trying to follow @activitypub.blog on firefish?thanks for connecting @DavidMarzalC 🫶