Ho inviato tutti i suggerimenti che ho raccolto qui sulle canzoni mortifere, e ringrazio tutti. Io di mio ho messo gregoriano, cose barocche, Schubert e Beethoven, vediamo che succede :-)
and it's so funny when I read #Féderer my first thought was Roger (the tennis champ). Even for me, someone so deeply invested in the Fediverse. So while I like it, I prefer not to cause confusion 😅
Le canzoni di Woody Guthrie, classe 1912, sono il viaggio di un emarginato attraverso i drammi della Grande depressione e le rivolte del Midwest. Sono l’eco di un grido sofferto, una ribellione verso quello sviluppo sociale alienante e alienato, così inumano da accantonare e lasciare al proprio destino chi non vale perché ... https://noblogo.org/available/woody-guthrie-dust-bowl-ballads-1940
Segui il blog e ascolta un album al giorno: @available
'Wisdom' 🌿Ink pen and colored pencil on A5 paperLately I’ve realized how much I’ve missed drawing traditionally. Spending so much time in the digital world often makes me feel disconnected from my creative roots. Digital art can make me chase perfection, which sometimes feels overwhelming. In conclusion, I’m trying to be more relaxed in both digital and traditional work. Getting back to pen and pencil always gives me a sense of peace. 🍁 #dryad #inktober2025 #TraditionalArt #MastoArt