Fuck Nazis.
-
Fuck Nazis.
-
Fuck Nazis.
@harld
Ik zie nog niks... -
@harld
Ik zie nog niks...@gevoel Hier zitten ze niet echt.
-
Fuck Nazis.
@harld 'Don't stick your dick in Nazis' 😅
-
@gevoel Hier zitten ze niet echt.
@harld
Nee, niet in jouw of mijn bubbel. -
Fuck Nazis.
@harld you missed doing alt-text
-
@harld you missed doing alt-text
@Seitansbraten Added. :)
Thanks.
-
@Seitansbraten Added. :)
Thanks.
-
@harld
Nee, niet in jouw of mijn bubbel. -
Fuck Nazis.
@harld Nazis disagree with people you don't call.
-
Hier worden zaken niet versleutelt.
En dat voelt bijzonder onprettig als je nare of levensbedreigende dingen wilt opschrijven die in principe opvraagbaar kunnen zijn door de gerechtelijke macht.
Dus zoeken ze een ander platform.
En ben ik hier. 😊 -
Hier worden zaken niet versleutelt.
En dat voelt bijzonder onprettig als je nare of levensbedreigende dingen wilt opschrijven die in principe opvraagbaar kunnen zijn door de gerechtelijke macht.
Dus zoeken ze een ander platform.
En ben ik hier. 😊@PlukkiePanda @erwinrossen @gevoel
End-2-end encryptie zit niet in Mastodon maar ook niet in andere social media zoals Twitter en Bluesky.
En in Telegram is het een optie die niet standaard aanstaat en niet eens kan in groepschats. In WhatsApp is alleen het bericht versleuteld en alle meta-data staat onversleuteld bij WhatsApp.
Enige die het goed doet is Signal.
-
@PlukkiePanda @erwinrossen @gevoel
End-2-end encryptie zit niet in Mastodon maar ook niet in andere social media zoals Twitter en Bluesky.
En in Telegram is het een optie die niet standaard aanstaat en niet eens kan in groepschats. In WhatsApp is alleen het bericht versleuteld en alle meta-data staat onversleuteld bij WhatsApp.
Enige die het goed doet is Signal.
Ah.. Maar goed, het bevestigt mijn punt, hier kun je als kwaadwillende niet zomaar alles opschrijven.
En dat gevoel alleen al is misschien genoeg om je 'Heil' ergens anders te zoeken! 🙂
-
Ah.. Maar goed, het bevestigt mijn punt, hier kun je als kwaadwillende niet zomaar alles opschrijven.
En dat gevoel alleen al is misschien genoeg om je 'Heil' ergens anders te zoeken! 🙂
@PlukkiePanda @erwinrossen @gevoel
Hier wordt actief gemodereerd doordat het merendeel van de servers anti-nazi is. De beheerders zitten echt niet actief mee te lezen met de private berichten.
Twitter, bijvoorbeeld, is eigendom van een nazi en dan kun je als nazi alles posten.
-
Fuck Nazis.
@harld
That includes the current American administration! 😃👍 -
Fuck Nazis.
@harld to be fair, Nazi's could be a only subset of people you don't like
-
undefined swelljoe@mas.to shared this topic