This morning, for my birthday, something very strange happened to me; I almost died.
In the morning I woke up, intending to make coffee and sit in the street. An Israeli quadcopter drone was firing. A bullet almost pierced my body. Thank God for everything.
@G3rt io invece credo non si debba mai perdere occasione di attaccarli, dal momento che loro attaccano liberamente le libertà faticosamente conquistate e senza temere alcunché. Parla da un pulpito? Si ma non è in privato. No, dal mio punto di vista non gliene passerei una.
@Kurjak@attualita fin quando parlano in una chiesa ai loro fedeli per me non sono un problema, è evidente che dalla loro prospettiva di fede quelle parole hanno un senso ed è normale e legittimo condividerle nella loro comunità. Il problema sorge quando i cattolici hanno la pretesa di organizzare il resto del mondo (quindi non solo le loro comunità) a partire dai loro dogmi, imponendo norme e leggi concepite sulla base dei loro dogmi. Criticarli solo per le posizioni, secondo me, non aiuta.
it should have included a journalist of extraordinary courage(#SarahHarrison)and after 15 years #BirgittaJonsdottir has not understood the Swedish case,but the film is worth watching.Absolutely
This morning, for my birthday, something very strange happened to me; I almost died.In the morning I woke up, intending to make coffee and sit in the street. An Israeli quadcopter drone was firing. A bullet almost pierced my body. Thank God for everything.I was sitting there, everything was fine.If you’d like to make me a nicer gift than these soldiers, it’s here:➡️ https://www.chuffed.org/project/mohshbairgaza#Gaza #FreeGaza #Palestine #FreePalestine #Genocide #StopGenocide #GazaGenocide