Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
@mora 😢 mi spiace molto
@mindaugas @john yes, and we also need to start building out an infrastructure of Fediscovery servers, but it is there in principle.
@kenobit Se ci sono canzoni ok, diciamo che la parte di parlato secondo me dovrebbe durare fra i 10 e i 15 minuti.
Credo sia più o meno la durata di una trasmissione radiofonica di 30 minuti con break pubblicitari e stacchi musicali.
@andypiper @john fosdem25 talk "Fediscovery: Improving Search and Discovery on the Fediverse" looked promising. I listened again now, its says consent based on "discoverable" and "indexable" setting which already exist https://archive.fosdem.org/2025/schedule/event/fosdem-2025-4531-fediscovery-improving-search-and-discovery-on-the-fediverse/
@bbacc Solidarietà ... non so i motivi precisi ma mi risvegliano alcune esperienze...
@Dio chissà se li sposerà ...
tornata a fare attivismo da 2 settimane e già mi ricordo perché avevo smesso
@cesco In quello spazio non ce la farei mai, considera che sarà un podcast con dentro delle canzoni, quindi scendere sotto i 30 mi sarà moooooolto difficile