Skip to content

Piero Bosio Social Web Site Personale Logo Fediverso

Social Forum federato con il resto del mondo. Non contano le istanze, contano le persone

Reazioni e domande se dici di aver preso l’auto elettrica

Uncategorized
1 1 0

Gli ultimi otto messaggi ricevuti dalla Federazione
Post suggeriti
  • 0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    comincia atreju con la consueta conferenza stampa meloni qui con i giornalisti indipendenti
  • 0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    @catholicus is it just me or do they look delicious…? like gingerbread?
  • Capítol 2.1.

Uncategorized mxlinux25gg
    2
    0 Votes
    2 Posts
    0 Views
    Capítol 2.2. Problema solucionat i MX Linux 25 instal·ladaGràcies al @GustavinoBevilacqua , que m'ha suggerit d'anar a terminal i, després, tornar a la sessió gràfica (Ctrl-Alt-F1 seguit de Ctrl-Alt-F7: aquest segon pas era el que jo no feia!), he aconseguit superar el problema. És a dir, el problema subsisteix, però, com que queda resolt amb dos clics, és com si no existís.I, després de tota aquesta odissea, he instal·lat MX Linux 25, versió Xfce, sobre el Toshiba Satellite, i va la mar de bé. Tot seguit, he actualitzat el sistema i he instal·lat la major part de programes que hi tenia.Per cert, que l'instal·lador m'oferia una opció marcada com a experimental, «Replace existing installations», que consistia a modificar només la partició arrel, deixar intactes la resta i «rescatar» la configuració original. Bé, ha funcionat correctament, la configuració de programes com Thunderbird i Zen Browser no ha variat (no he hagut de configurar-hi res) i, ara per ara, m'atrevisc a recomanar-la.Seguirem informant!#MX_LINUX_25_GG
  • This post did not contain any content.

Uncategorized
    2
    0 Votes
    2 Posts
    0 Views
    @nichkaie.bsky.social chissà cosa sarebbe successo allo yacht del padre meloni condannato per narcotraffico ci fosse stato trump