@mau@aitech Non so come sia implementata questa funzionalità, ma mi sembra un banale autocorrettore, come quelli che esistono da anni su smartphone e macos...
@mau@aitech Non so come sia implementata questa funzionalità, ma mi sembra un banale autocorrettore, come quelli che esistono da anni su smartphone e macos...
> Did you know? In the Victorian era, the newly created Sears catalogue completely changed society. It allowed people, especially those in isolated rural areas, to order nearly anything by mail, from corsets and mourning dresses to firearms, medical devices, and even coffins. #Victorian#history
Ho realizzato adesso e sto ridendo da solo. Oggi quelli dell'assistenza domiciliare mi hanno lasciato una calza con dei dolci. Per mia mamma. Che è diabetica 🤣🤣🤣
Google takes next big leap in killing AOSP, significantly scales back AOSP contributions
About half a year ago, I wrote an article about persistent rumours I'd heard from Android ROM projects that Google was intending to discontinue the Android Open Source Project (AOSP). AOSP has been gutted by Google over the years, with the company moving more an
QOwnNotes, alternativa FOSS a Obsidianhttps://77nn.it/2026/01/06/QOwnNotes.html> QOwnNotes, una reale alternativa libera a Obsidian per mantenere e sincronizzare note personali in formato markdown. @patrizio @qownnotes.
Ho realizzato adesso e sto ridendo da solo. Oggi quelli dell'assistenza domiciliare mi hanno lasciato una calza con dei dolci. Per mia mamma. Che è diabetica 🤣🤣🤣