@hadronized unfortunately I'm also still on a Samsung/Android device. But I'd love to switch to a Fairphone some day. I know that there's a bunch of mobile OS's as well, like @postmarketOS and @LineageOS . Will boost your post so others can weigh in.
I had a discussion lately regarding smartphones with a buddy. He has a Pine phone IIRC, and I have an iPhone. I’m a huge FOSS advocate, and I have to live with that cognitive dissonance of using a highly proprietary phone.
However, when I look at FOSS phones, I feel that I would lose a lot of services and features. Anyone has leads / learning material? @Gina maybe?
@piemonteindiretta.bsky.social migliaia di morti sul lavoro centinaia di suicidi in carcere innumerevoli migranti lasciati affogare...oltre tre anni di meloni e se ne vanta pure
Ho notato un nuovo fenomeno preoccupante: le persone lavoravano troppo a causa della IA ma questa settimana ho improvvisamente visto un sacco di articoli sull'argomento.
Ho raccolto una serie di dati e ho formulato una teoria. Credo che tutto questo abbia una spiegazione molto semplice:
☠️ L'INTELLIGENZA ARTIFICIALE STA INIZIANDO A UCCIDERCI TUTTI, IN STILE COLIN ROBINSON!😱
@Alberto Io mi sono trovato subito escluse tutte le altre vocali e inclusa una consonante, per cui non mi veniva niente nessun'altra possibilità. Come dici tu, "che cool".