@pierostrada paz era un grande, indiscutibile, ma mi sa che siamo che siamo messi proprio male, un popolo di zotici, ogni giorno lo spettacolo è davanti agli occhi
Ieri sera mi hanno detto che sembravo veramente una tipa "cool". È una cosa così diversa dall' immagine che ho di me stessa che quasi non so come prenderla! 🥹
Flickr raised their prices again and crossed a mental threshold, so I probably need something else. I only use it as a backup of my phone photos. I'll probably just go with Syncthing, but if you have other recommendations - please share!
There is a growing belief in the United States that artificial intelligence will always be there… always available, always accurate, always on. That assumption…
Zac (Yorkshire, UK) has been training very hard. He is looking to fill the goalkeeper position if GB ever stands up a National Cats Football Team.#cats #cat #CatNews #CatsOfMastodon https://cat-news.news/
come no! Anzi, sono felice che apprezzino le palestrine appese in giro per la casa! XD(l'altro giorno erano appesi al lampadario della camera, ci sono arrivati con un ardito balzo da altri mobili)