#SilentSunday
-
Moin! 🌺 glædelig og rolig søndag!
Simply wow! You are an artist! I love it! 🥰
I'll show it to my mum who is a Rothko fan and I'm sure she'll love it too. -
@CiaraNi wow, fantastisk effekt (billederne i sig selv, falder også i min smag, men sammen virker det rigtigt smart tænkt)
-
@CiaraNi wow, fantastisk effekt (billederne i sig selv, falder også i min smag, men sammen virker det rigtigt smart tænkt)
@boab Tak! Siger jeg, selvom det var min telefongalleri, der lavede hele arbejdet. Det var en helt tilfældig effekt, da jeg så miniaturebillederne ved siden af hinanden.
-
Moin! 🌺 glædelig og rolig søndag!
Simply wow! You are an artist! I love it! 🥰
I'll show it to my mum who is a Rothko fan and I'm sure she'll love it too.@AgatheBleibtDaheim Morgen og god søndag! Jeg håber du og din mor har det godt. My phone gallery is a better curator than me - it created the accidental effect :-)
-
@boab Tak! Siger jeg, selvom det var min telefongalleri, der lavede hele arbejdet. Det var en helt tilfældig effekt, da jeg så miniaturebillederne ved siden af hinanden.
@CiaraNi jeg malede engang, første gang jeg fik ros, var da en maler kom og roste min pallette, hun kun ikke lide selve billedet. Men nogen gange sker der ting ved siden af det man prøver på ;) anyhow, det med at have så store ensfarvede flader er et spændende valg !
-
@CiaraNi jeg malede engang, første gang jeg fik ros, var da en maler kom og roste min pallette, hun kun ikke lide selve billedet. Men nogen gange sker der ting ved siden af det man prøver på ;) anyhow, det med at have så store ensfarvede flader er et spændende valg !
@boab "nogen gange sker der ting ved siden af det man prøver på" - det gør der! Og ofte med spændende resultater.
-
-
@SorenMRiis @boab Flot effekt. På en måde, både dystert og roligt.
-
@SorenMRiis @boab Flot effekt. På en måde, både dystert og roligt.
@CiaraNi Ikke så dystert i virkeligheden - det er et meget roligt rum at være i, hvor omverdenen er lukket ude og man bare har fred til at være alene med sig selv og hvem/hvad man så ellers vælger at tro måtte være allestedsværende.
Gulvet er træ-kubber, så selv lyden når man går derinde er dæmpet og rolig.
Det var det eneste sted i Houston, jeg egentligt kunne slappe helt af. Det, og Menil-museet.
-
@CiaraNi Ikke så dystert i virkeligheden - det er et meget roligt rum at være i, hvor omverdenen er lukket ude og man bare har fred til at være alene med sig selv og hvem/hvad man så ellers vælger at tro måtte være allestedsværende.
Gulvet er træ-kubber, så selv lyden når man går derinde er dæmpet og rolig.
Det var det eneste sted i Houston, jeg egentligt kunne slappe helt af. Det, og Menil-museet.
@SorenMRiis @boab Flot beskrivelse - jeg kan 'føle' stedet.
-
@SorenMRiis @CiaraNi Jeg kan både lide fotografiets klassiske opbygning og maleriernes totale mangel på opbygning ;) virker lokalet koldt når man selv er der? Jeg fornemmer ikke mange følelser i lokalet.
-
@SorenMRiis @boab Flot beskrivelse - jeg kan 'føle' stedet.
@CiaraNi @SorenMRiis Ahh I har allerede svaret, i er gode og hurtige!
-
@CiaraNi I love the effect of all 5 pictures next to each other. From afar, the sea just looks like a black separation on some modern painting and it actually works
-
@CiaraNi I love the effect of all 5 pictures next to each other. From afar, the sea just looks like a black separation on some modern painting and it actually works
@jeolen That struck me when I saw them together in my gallery afterwards. An accidental effect.
-
@CiaraNi Absolutely fantastic. Before reading the alt text I was trying to work out what I was looking at -- maybe windows in a modern skyscraper reflecting a grey sky, maybe the internal steel-clad wall of a warehouse. Maybe even a fairly colourless Mondrian-style work of abstract art.
-
@CiaraNi Absolutely fantastic. Before reading the alt text I was trying to work out what I was looking at -- maybe windows in a modern skyscraper reflecting a grey sky, maybe the internal steel-clad wall of a warehouse. Maybe even a fairly colourless Mondrian-style work of abstract art.
@losttourist Mondrian! Thank you! I said Rothko in the Alt Text, but I was thinking of Mondrian, I realise now.
-
People have been generously commenting on the preceding snowy beach images that are a bit 'what am I looking at?' abstract. For context, here's the scene a few steps before.
-
@CiaraNi I love these!
Have you come across the work of Jon Schueler? He painted seascapes.
A similar effect on a beach with fog.
-
@CiaraNi I love these!
Have you come across the work of Jon Schueler? He painted seascapes.
A similar effect on a beach with fog.
@patrickhadfield I love your images of the Kintyre fog. So evocative and hushed.
I just looked up John Schueler - lovely style and feeling. Thanks for the name, which is new to me.
-
People have been generously commenting on the preceding snowy beach images that are a bit 'what am I looking at?' abstract. For context, here's the scene a few steps before.
@CiaraNi Is that today? In Aarhus?