@gestoredirete noi pacifisti abbiamo ragione...ma la ragione non sempre serve...una minoranza genocida ha preso il potere in israele e una minoranza violenta a Gaza...morte e distruzione e odio eterni ...la violenza di entrambi non porta a niente...la soluzione è sostenere Abu Mazen e i palestinesi e gli ebrei pacifici
@francina1909 scusa Francy, mi fai vedere una cover di una serie romantica cinese? Sono stufo di subire americanate di Natale... Magari riesco a convincere la despota qui vicino a me 😬 Mi raccomando, stai al caldo e buon divertimento per i prossimi giorni! 😘
Probably the last painting of 2025. This year was a lot at times. medium: Schmincke Horadam gouache on Arches watercolour paper #Illustration #TraditionalArt #AnimeArt #SliceOfLife
Glorious Princesses 👑I like #PrincessionOrchestra so much more than this year’s #PreCure, so it’s a shame I haven’t drawn the princesses at all so far.#fanart #illustration #MastoArt
Hey all! I'm Raius, a freelance illustrator and indie game dev. I love drawing, writing music, storytelling, and programming, among others.My personal loves are fantasy, slice-of-life, life sims, narrative games, and low-budget, handmade-with-love projects of all kinds.Here's my site: https://raiusgames.github.io/#introduction #introductions #art #mastoart #illustration #gamedev #indiedev #programming #music #writing #visualnovel #vn #game #gaming