Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
A nice mock covered ross#mosstodon
@Lucatermite @colpam @brozu @Paoletta1908 @IlCava @uz il risultato del pomeriggio รจ ottimo: pareggio con l'ultima in classifica!
today my mac prompted me to update my OS to Tahoe.I don't like liquid glass, anything else worth having?
@colpam @brozu @Paoletta1908 @fucinafibonacci @IlCava @uz hahaha ... allora non concentrarti anche staseraaaaa ๐ buon pomeriggio sventuraaaaaata ๐
@Lucatermite @brozu @fucinafibonacci @IlCava @uz io mi sono concentrata sul pomeriggio e non รจ andata bene. Totalmente insoddisfatta. Bah. โซ๐ด ๐ฉ
@brozu @fucinafibonacci @IlCava @uz concentriamoci su staseraaaa ๐ buon pomeriggio amici โซ๐ต๐
@mora Fu un grande del suo tempo, fece cose mirabili, ma sapeva dove viveva e in che epoca.Provare a tirargli fango mi pare davvero ingeneroso.
@Lucatermite @fucinafibonacci @IlCava @uz
โ ๐
@platinumtulip