Is there a way to run a "phishing drill" program (e.g. send fake phishing emails designed to teach people not to click links) on normal gmail accounts not connected to GSuite
Is there a way to run a "phishing drill" program (e.g. send fake phishing emails designed to teach people not to click links) on normal gmail accounts not connected to GSuite
Is there a way to run a "phishing drill" program (e.g. send fake phishing emails designed to teach people not to click links) on normal gmail accounts not connected to GSuite?
@simonperry Ricordate l'anno scorso: centinaia di persone sono morte a Valencia a causa delle inondazioni. All'epoca ero in Marocco, dove ci furono anche piogge insolitamente intense. Spero che questo non sia un nuovo schema per il futuro.
EDIT: Lo encontramos!! Mil gracias a @IoannesEnsis por señalarme el toot de @DavidRamirezRos==================Gente del fediverso, ¿me ayudan a encontrar el cómic del “hada de la mariconez”? Sé que el autor es español, y el cómic está en castellano. Pero no lo encuentro. Le conté a @Mayita de su existencia pero no me cree. Piensa que es parte de las voces de mi cabeza 😁#AskFedi #FediAyuda #WebComic #Comic #LGBTQi #Niñez #SexualOrientation #Solved #Resuelto
Microsoft-signed diagnostic tools with backdoor were found in 200,000+ laptops. These legitimate UEFI shells include a memory modification command that can completely disable Secure Boot.The discovery exposes a fatal flaw in a security model shows that you can't blindly trust components that can bypass every protection, proving that "signed by Microsoft" doesn't mean safe.https://eclypsium.com/blog/bombshell-the-signed-backdoor-hiding-in-plain-sight-on-framework-devices/#security