Skip to content

Piero Bosio Social Web Site Personale Logo Fediverso

Social Forum federato con il resto del mondo. Non contano le istanze, contano le persone

Ma cos'è 'sta storia che avete tutti Netflix?È a causa di Stranger Things?

Uncategorized
3 3 0

Gli ultimi otto messaggi ricevuti dalla Federazione
Post suggeriti
  • 0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    The BastilleBSD team has been busy working on more improvements for you!1) We've got a PR pending (PR 1325) for a new `monitor` subcommand. This will monitor jailed services and restart as needed.2) We've got a PR pending with massive updates to the man pages.We'd appreciate any feedback you have on the pending PRs.#FreeBSD #BastilleBSD #Community #OpenSource
  • This post did not contain any content.

Uncategorized
    1
    1
    0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    This post did not contain any content.
  • Dear OSS community on Mastodon,

Uncategorized
    3
    0 Votes
    3 Posts
    1 Views
    @allpoints @masek @admin I'm always trying to write something easy to read and meaningful as not all the people following FediMeteo are tech people 😉
  • Uscire dal sistema

Uncategorized
    12
    0 Votes
    12 Posts
    11 Views
    @adriananselmo è quello che sto già facendo… e non mi sembra mai abbastanza. Ti faccio sorridere: un mio “vicino” di ufficio un giorno mi ha detto: “ma ancora ci credi in queste cose?” (—> di sensibilizzare). 😂 È frustrante, hai ragione. Ne parlavo con mio marito un giorno: il vero cambiamento scatta quando cominciamo a diventare consapevoli. Quello scatto è diverso in ognuno di noi, tocca corde interne che dipendono dal nostro vissuto. Difficile quindi adottare un solo metodo