Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
Rosalina is thriving.#mario #nintendo
@Gina also got a picture :3
Donations π don't π scale π The charity model is broken! Necessary words by @ox.ca@bsky.brid.gy at #FOSDEM
Alcaraz-Zverev Γ¨ stata una grande partita. Ma quest'altra: Allucinante https://ultimouomo.com/djokovic-vittoria-sinner-semifinale-australian-open-2026-come-e-andata
@sport
#NovakDjokovic #JannikSinner #tennis #AO26
@Marty π
@snow Ci provo, ma sono una che Γ¨ sΓ© stessa anche sotto la pioggia, nella nebbia, e cerca cmq di cogliere ogni piccolo raggio di sole o di colore, in ogni attimo, giorno, situazione, anche se non sempre ci riesco! Ma non mi arrendo e cerco di seguire, nei miei limiti, gli insegnamenti del mio Maestro di vita!ππ€βΊοΈπͺ
@feike @Luanti
Voxel game engine with built in content downloader for games/mods/texture packs. You write games & mods for it in lua, hence LUAnti.
For example, this is a minecraft like game called voxelibre running on android. A couple of items in the item bar are from a mod not base voxelibre