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  4. I thought I understood input events in #Godot, but I have a background panel with some stuff in front of it.

I thought I understood input events in #Godot, but I have a background panel with some stuff in front of it.

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godot
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    scritto su ultima modifica di
    #1

    I thought I understood input events in #Godot, but I have a background panel with some stuff in front of it. I want any gui_input events on the panel to pass to the panel, but be absorbed if they happen on the child panels "above" it. I set them to mouse events: stop, but it does nothing?

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      I thought I understood input events in #Godot, but I have a background panel with some stuff in front of it. I want any gui_input events on the panel to pass to the panel, but be absorbed if they happen on the child panels "above" it. I set them to mouse events: stop, but it does nothing?

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      scritto su ultima modifica di
      #2

      I can work around it using mouse_enter and mouse_exit, but why does the mouse input event propagate even when the thing on top is marked stop?!

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      • Oblomovundefined Oblomov ha condiviso questa discussione su
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      I thought I understood input events in #Godot, but I have a background panel with some stuff in front of it.

      Gli ultimi otto messaggi ricevuti dalla Federazione
      • Maronno Winchester :antifa:undefined
        Maronno Winchester :antifa:

        @montenavigante.bsky.social

        https://bsky.app/profile/montenavigante.bsky.social/post/3m2pmfjymyk2v

        > Un gatto che suona il tamburo fa molto Behemoth...chi ha letto Bulgakov sa..

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      • Maronno Winchester :antifa:undefined
        Maronno Winchester :antifa:

        An🌿na (@anna099.bsky.social)

        https://bsky.app/profile/anna099.bsky.social/post/3m2pnatcil22h

        > © Fred Herzog

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      • Andre123 :tux: :gnu:undefined
        Andre123 :tux: :gnu:

        Davvero una lettura affascinante. Un bel libro di sociologia/politica che cerca di evidenziare molti dei problemi sociali di oggi, e del capitalismo.

        >> Non mi sembra plausibile la tesi secondo la quale gli effetti del dominio
        sono talmente diluiti (nella moderna società capitalistica ndr) da far sparire la realtà dello sfruttamento: i dati ci
        indicano quantomeno che la povertà non diminuisce in Europa.

        per saperne di più

      • sauc3undefined
        sauc3

        @haubles

        I just noticed that so many terrible people are associated with "AI" - that can't possibly be a coincidence.

        per saperne di più

      • FediForumundefined
        FediForum

        @sozialwelten

        Copy-paste error it seems. Sorry about that: https://apps.fediforum.org/nextcloud/apps/forms/s/ci4R7TZnNEzDiXHDyFPQcM2G

        per saperne di più

      • hannah aubryundefined
        hannah aubry

        If your business or industry wouldn’t exist without exploitation, then quite simply, your business or industry shouldn’t exist.

        https://www.theverge.com/news/674366/nick-clegg-uk-ai-artists-policy-letter

        #AI #GenAI #AIEthics #generativeAI

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      • il Postundefined
        il Post

        Hamas e Israele hanno firmato l'accordo per la prima fase del piano di pace - Il Post
        https://www.ilpost.it/2025/10/09/hamas-israele-accordo-guerra-gaza/?utm_source=flipboard&utm_medium=activitypub

        Pubblicato su News @news-ilPost

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      • adriananselmoundefined
        adriananselmo

        @andre123 me lo segno, grazie🙃

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      @pierobosio@soc.bosio.info
      Avvio NodeBB v4.6.0 Contributors
      Post suggeriti
      • Andrea Martinundefined

        Ok, gioco pubblicato:https://mrnetwork.itch.io/rage-against-scutchE' decisamente più complesso del precedente, seppur non avendo elementi troppo "avanzati"

        Seguito Ignorato Pianificato Fissato Bloccato Spostato Senza categoria gamedev jernjam godot indiedev
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      • viewundefined

        MFer, my "bug" was that I had accidentally typed "w" into the #Godot console and so it was only showing me messages with "w" in them.

        Seguito Ignorato Pianificato Fissato Bloccato Spostato Senza categoria godot
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        Is there any way to use the #godot inspector to assign events to a resource signal, like you do for a node signal?

        Seguito Ignorato Pianificato Fissato Bloccato Spostato Senza categoria godot
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      • Pastel Solitudeundefined

        So umm...

        Seguito Ignorato Pianificato Fissato Bloccato Spostato Senza categoria linux linuxmobile opensource postmarketos godot cute bunny plushies
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