Skip to content

Piero Bosio Social Web Site Personale Logo Fediverso

Social Forum federato con il resto del mondo. Non contano le istanze, contano le persone

i think some of you all need to see this

Uncategorized
9 8 0

Gli ultimi otto messaggi ricevuti dalla Federazione
Post suggeriti
  • Cat owners.

Uncategorized
    1
    0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    Cat owners. Which of the following apply to your "cat"?Not all cats are also "kitty cats" IMO I think this applies to those pet cats that are cute and manipulative OR innocent. Of course not all cats are "moggies"And not every cat is even a cat.
  • Mi scoccia a volte fare il pignolo, ma...

Uncategorized
    5
    0 Votes
    5 Posts
    1 Views
    @oblomov @las_lallero non mi è chiara la tua opinione, perché c'è un incrocioNel mio caso una giornalista dice "liberato dai russi", e non è detto che sia detto da chi è filorusso, semplicemente per me non è corretto non solo per precisione ma perché dà una versione semplicistica al pubblico (i russi, quelli lì che bevono vodka, e non l'armata sovietica, un qualcosa che si è formato in un particolar modo, con soldati russi ma di tutte le etnie ecc), quindi può essere semplice sciatteria1/2
  • Two minutes of zen.

Uncategorized art mastoart woodworking
    25
    0 Votes
    25 Posts
    3 Views
    @vicgrinberg amazing
  • Alone season 7 watch thread.

Uncategorized
    8
    1
    0 Votes
    8 Posts
    10 Views
    The masculine urge to give yourself a stick and poke with a caribou bone miles from the nearest soap or antiseptic.Same tough guy. He seemingly really knows what he's doing in the woods, but he is also a giant dumbass. So...I dunno.