Skip to content

Piero Bosio Social Web Site Personale Logo Fediverso

Social Forum federato con il resto del mondo. Non contano le istanze, contano le persone

This is funny, well for a non-humorous situation.

Uncategorized
42 40 34

Gli ultimi otto messaggi ricevuti dalla Federazione
Post suggeriti
  • 0 Votes
    1 Posts
    8 Views
    Ausmerzen - vite indegne di essere vissute. Due ore di racconto sullo sterminio delle persone con disabilità avvenuto PRIMA, durante, e DOPO i campi. Questo è il mio contributo per la giornata della memoria. Anzi, non è mio, io lo porto solo in giro perché c'è su internet ma in tv lo hanno dato su la7 diversi anni fa poi non si è più sentito.Anzi mi piacerebbe venisse caricato pure da altre parti, tipo peertube ma non mi intendo molto di diritti non so se può essere acquistato e redistribuito.Per chi ha due ore di tempo. Io non ho la forza di aggiungere altro.https://www.youtube.com/watch?v=1jXOmEdRjvQ#teatro #disabili #aktionT4 #nazi #memoria
  • 0 Votes
    5 Posts
    9 Views
    5. ricordo che l'anno prima che #Snowden rivelasse i suoi file,viaggiai negli USA e #BillBinney -il leggendario code breaker della #NSA che si è dimesso dopo l'11/9 perché contrario alla sorveglianza di massa-mi parlò con preoccupazione della creazione del #DHS
  • 0 Votes
    24 Posts
    63 Views
    "The killing of 37-year-old Minneapolis woman #ReneeGood ...flared tensions across the state & brought condemnation from local officials."We want #ICE out of #Minnesota, & we want ICE out of every state, with their extreme overreach," said Bishop Dwayne Royster, whose organisation Faith in Action is supporting local partners in #Minneapolis during the strike."...Friday's marches are thought to be the largest display of opposition to date"https://www.bbc.com/news/articles/c1dk67g4q91o#Protest #Resist #News #US
  • a hipster nazi bar is still a #nazi bar.

Uncategorized nazi bluesky
    9
    0 Votes
    9 Posts
    31 Views
    @gelbphoenix this is so interesting, bc i just got a comment, "too bad it's on substack" on something else i postedi've heard this quite a few times, & i started researching itthose who have recommended i leave substack have recommended wordpress & ghosti'm genuinely exploring ghost, but both of these have nazi problems bc they are self-proclaimed "freespeech" advocatessubstack's problem was they promoted it. but now they stopped & started blocking nazi stuffbut not wordpress?🤔