#photography
-
-
@lasolitaLaura_
Ma, niente niente e ti sei trasferita a Parigi? 🤔😉 -
@lasolitaLaura_
Ma, niente niente e ti sei trasferita a Parigi? 🤔😉@ALFA magari! Solo qualche giorno di vacanza 😁
-
@ALFA magari! Solo qualche giorno di vacanza 😁
@lasolitaLaura_
Dai, dove vivi?
Pavigi, Milano, entvotevva liguve, dove capita, tesovo... 🤪🤪 -
@lasolitaLaura_
Dai, dove vivi?
Pavigi, Milano, entvotevva liguve, dove capita, tesovo... 🤪🤪@ALFA @lasolitaLaura_ Ma il tuffo nella Senna l'hai fatto? Pare che sia l'ultimissima moda di Parigi.
(Io... assolutamente no no).
-
@lasolitaLaura_
Dai, dove vivi?
Pavigi, Milano, entvotevva liguve, dove capita, tesovo... 🤪🤪@ALFA ma cevto cari 😁
-
@ALFA @lasolitaLaura_ Ma il tuffo nella Senna l'hai fatto? Pare che sia l'ultimissima moda di Parigi.
(Io... assolutamente no no).
@Uilebheist mi tuffo solo ogni volta che vedo una panchina per potermi riposare 😅
@ALFA -
@ALFA ma cevto cari 😁
@lasolitaLaura_
😂😂😘😘PS
Buona vacanza! -
@lasolitaLaura_
😂😂😘😘PS
Buona vacanza!@ALFA 😘😘
Post suggeriti
-
Morning light on these maples down in the woods at the bottom of our valley.#photography #PhotoOfTheDay #darktable #italy #italia #nature #photo #woods
Senza categoria1
-
De Breyne Building, Keble College, Oxford, 2025If I knew it was listed, I'd have attempted to take better photos.
Senza categoria3
-
After long decades of tensions between traditional and modern medicine, traditional healers are increasingly recognized as essential collaborators in public health programs.
Senza categoria1
-
I was so incredibly lucky to just happen to be in Grand Portage, MN, one of the premiere aurora viewing places, on the night of a particularly active and lively northern lights.
Senza categoria4