Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
An evening walk done me good. π
#sunset #trees #Colorado
@mms I have a dream β¦ something like a palm Treo, or BB , e-ink display, running Linux β¦. Swappable battery and full control to meβ¦.on MY phone, not βtheir spywareβ on meβ¦.
@alberto_cottica Abbiamo un problema GROSSO col Belgio.
@AleF2050 Anche io scherzo ma fino a un certo punto. Ho effettivamente smesso di comprarli nel momento in cui Γ¨ scomparsa la piratessa π
@Otttoz stare all'opposizione Γ¨ assai piΓΉ comodo che governare π€¨
Ah a proposito..... adesso che ho installato Cachy OS.... posso dirlo !!!
I use Arch....by the way !π π
A parte tutto, se vi ispira Arch ma vi spaventa la manutenzione....provate Cachy....una bomba....
@francescotoniolo Spero che la Kinder facesse la stessa cosa.
Anche se scherzo, io ho ridotto notevolmente la consumazione di merendine Kinder dall'anno scorso anche per un motivo simile.
@rubenerd Ok, I replied to the wrong post, but both the topic and person are correct π
un paese meraviglioso
https://roma.corriere.it/notizie/cronaca/25_ottobre_14/ministero-salute-antidoping-giorgio-parisi-attilio-parisi-2620d539-60ee-46a3-8f7b-bdb153b35xlk.shtml