does someone know how I can download a #MacOS iso / recovery USB medium without having a #Mac? the official website prompts me to use the Apple store, but I don't have a Mac device.
@muffa Ma certo, né io né te possiamo sapere per chi senta gratitudine. Ma anche se obtorto collo ora si ritrova cittadino russo, con la cittadinanza concessa proprio da Putin.
In Cina, ogni tipo di investimento (infrastruttura, manifattura, immobiliare) è in sofferenza. Capita, quando si va a tavoletta credendo di non avere limiti di realtà, e si creano incentivi perversi che poi ti travolgono.
@luca@budfox@lasolitaLaura_ Il gatto che vive con me morde tutti i cavi 😫 mi ha distrutto15 cavi per ricarica cellulare, cavi pc (fastweb mi ha lasciato dei cavetti di ricambio, ché si erano stufati di venire a casa mia) li ho coperti tutti e ho risolto con cannucce biodegradabili che morde a più non posso ☺️
Great.$dayjob MacBook forced to update to Tahoe. This "liquid glass" interface is a pile of wank.I checked settings and both Apple Intelligence (sic) and Siri are disabled and yet there's 8 "Siri" apps running in the background:com.apple.siri.embeddedspeechSiriSuggestionsBookkeepingServiceSAExtensionOrchestratorsiriinferencedSiriAUSPsirittsdsiriactionsdsiriknowledgedAnd 5 "Intelligence" apps:IntelligencePlatformComputeServiceintelligenceplatformdknowledgeconstructiondintelligencecontextdintelligentroutingdWhy are these still running if I've supposedly disabled them in settings? #macos #siri #apple #AI #noAI
@winterschon I kinda get it in a way, but what is your official successor? I have to work on Windows 11 on my work environment, and it's really, really bad. I think it enshittificated itself more than Apple.So I'm genuinely curious, what you're using now?
ito.ai: potenzia la tua #voce con l'AI #IntelligenzaArtificiale #software #macos @diggita @tecnologia @opensource https://webappsmagazine.blogspot.com/2025/09/itoai-potenzia-la-tua-voce-con-lai.html