Skip to content

Piero Bosio Social Web Site Personale Logo Fediverso

Social Forum federato con il resto del mondo. Non contano le istanze, contano le persone

Current design decisions for my game engine:

Uncategorized
85 1 36

Gli ultimi otto messaggi ricevuti dalla Federazione
Post suggeriti
  • 0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    Ran across a post about a grievance and they asked for no advice. Yet people still gave unwanted advice.Reading...do you do it?
  • 0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    Non mi indigna il fatto che Corona sia stato oscurato.Non ho sentito che voci, da alcuni colleghi che lo seguono appassionatamente, né riconosco come note nemmeno la metà delle persone di cui parla nei suoi show. Però credo che un esposizione piccola a piacere della sua faccia, sia sempre eccessiva.Non ci vedo una limitazione di diritti, perché se anche avesse ragione per ogni cosa che dice, non credo dovrebbe avere il diritto di dirla.
  • Some pencils.

Uncategorized
    1
    3
    0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    Some pencils. I haven’t worked on a new OOLA comic in a while, but rest assured that the little black cat does indeed make a cameo appearance in my latest IN THE CITY comic (Part Five.) The manic thing always finds a way to get more and more attention.
  • Happy Mail Carrier Appreciation Day!

Uncategorized
    1
    1
    0 Votes
    1 Posts
    0 Views
    Happy Mail Carrier Appreciation Day! 📮Posties make Postcrossing possible, one delivery at a time... so today’s a perfect day to leave a postcard or a quick note of thanks for yours. https://www.postcrossing.com/blog/2026/01/28/month-of-letters-2026-mail-carrier-appreciation-day-repost