Hello there
-
Hello there!
I'm open for commissions.I love to draw both people and animals, OCs and RPG characters, and I can work digitally or on paper.
If you are unsure whether I will draw someting, don't hesitate to enquire!Please DM me or reach me by my sending me a mail at info@francescazambon.it.
More links in bio!
Thank you!
#commissioninfo #artcommissionsopen #dndartcommission #ttrpgart #dndartwork #dndcharacters
https://www.francescazambon.it/wp-content/uploads/2026/02/commison-open.mp4
-
undefined alsivx@livellosegreto.it shared this topic on
undefined oblomov@sociale.network shared this topic on
-
Hello there!
I'm open for commissions.I love to draw both people and animals, OCs and RPG characters, and I can work digitally or on paper.
If you are unsure whether I will draw someting, don't hesitate to enquire!Please DM me or reach me by my sending me a mail at info@francescazambon.it.
More links in bio!
Thank you!
#commissioninfo #artcommissionsopen #dndartcommission #ttrpgart #dndartwork #dndcharacters
https://www.francescazambon.it/wp-content/uploads/2026/02/commison-open.mp4
@Zambunny Ahahaha ecco qua, la mia vergogna suprema. Ancora devo piazzare la mia immagine ma la pigrizia mi attanaglia.
Ma sono contento tu l'abbia usata come promozione 😁
-
@Zambunny Ahahaha ecco qua, la mia vergogna suprema. Ancora devo piazzare la mia immagine ma la pigrizia mi attanaglia.
Ma sono contento tu l'abbia usata come promozione 😁
@jjflash ma scusa, secondo me è molto carina, se no non la usavo! 😁
-
@jjflash ma scusa, secondo me è molto carina, se no non la usavo! 😁
@Zambunny E per quello sono contento 😁
Mi piace molto "old and unimproved", tengo presente lo stile, mi potrei rifare vivo in merito :)
-
@Zambunny E per quello sono contento 😁
Mi piace molto "old and unimproved", tengo presente lo stile, mi potrei rifare vivo in merito :)
@jjflash quando vuoi! (Quell' immagine in particolare è stata pagata e messa a disposizione di tutti, quindi se ti piace c'è il file stampabile sul Cloud di Kenobisboch!)