First issue of 2026 covering: โ ๏ธ Italian DPA deepfake warning ๐ช๐บ EDPS Opinion on VAT data access ๐ DMA Review: 450+ contributions ๐ +150% cyberattacks in 2024 ๐บ๐ธ New US AI laws (CA, TX, IL) ๐ AI Act: high-risk classification explained ๐ https://www.nicfab.eu/en/newsletter/2025-12-23-issue-03/
@stefano Good! I still remember the last Big one in Gualdo Tadino (PG) which caused a lot of destruction and had people living in Containers for years. It was really bad.
Dallo scorso millennio mi occupo di sicurezza, ma principalmente dei sistemi, dei dati e delle applicazioni. Ho bisogno di approfondire la sezione relativa alle comunicazioni via telefono. Studiare meglio attacchi "man in the middle" e del tipo "stalkerware" (principalmente applicati alla telefonia mobile) e ovviamente le tecniche di difesa. Chi puรฒ suggerirmi un percorso di approfondimento "ordinato" cosรฌ da rendermi questo studio piรน veloce? Mi serve per un cliente.
As Christmas orders are now closed, I'm going to post some pieces that I have sold in the past. A wee trip down memory lane. The Storr, rock formations on the Isle of Skye, mixed media on grey paper. An amazingly atmospheric place. #TheStorr #Skye #Scotland #Landscape #Art #Drawing #Painting #ScottishArtist #MastoArt #CreativeToots