Ostan silloin tällöin paikallisesta piirakkaleipomosta edullisesti rumia piirakoita.
-
Ostan silloin tällöin paikallisesta piirakkaleipomosta edullisesti rumia piirakoita. Mun mielestä kaikki
on kyl kauniita. 
-
Ostan silloin tällöin paikallisesta piirakkaleipomosta edullisesti rumia piirakoita. Mun mielestä kaikki
on kyl kauniita. 
@menneisyytesi kyllä
:ssa tärkeintä on maku eikä ulkonäkö. -
@menneisyytesi kyllä
:ssa tärkeintä on maku eikä ulkonäkö.@mitanaitanyon Mutta mikä täyte on paras? Äänestän ohraa. Sellaisia saa ainakin Hakaniemen Hallista. Käsin tehtyjä.
Mutta guilty pleasure: Saarioisten Iso vaalea riisipiirakka. Aina joskus.
-
@mitanaitanyon Mutta mikä täyte on paras? Äänestän ohraa. Sellaisia saa ainakin Hakaniemen Hallista. Käsin tehtyjä.
Mutta guilty pleasure: Saarioisten Iso vaalea riisipiirakka. Aina joskus.
@tml melkein mikä täyte vaan, jos sattuu saamaan uunituoreena. Perunapiirakat on taivaallisen hyviä ihan juuri voideltuina ja haudutettuina, mutta kyllä muuten ohra/riisi. Vähän fiiliksen mukaan. Jos saatte käsiinne Kotileipomo Sorsan piirakoita, niin suosittelen. 😋
-
@tml melkein mikä täyte vaan, jos sattuu saamaan uunituoreena. Perunapiirakat on taivaallisen hyviä ihan juuri voideltuina ja haudutettuina, mutta kyllä muuten ohra/riisi. Vähän fiiliksen mukaan. Jos saatte käsiinne Kotileipomo Sorsan piirakoita, niin suosittelen. 😋
Ne on kyllä erinomaisia.
Olen jopa käynyt paikan päällä Liperissä. -
Ne on kyllä erinomaisia.
Olen jopa käynyt paikan päällä Liperissä.@krigsman @mitanaitanyon Onkohan tämä sitten se leipomo jonka tuotteita myydään Hakaniemen Hallin yhdessä leipäpuodissa vain "liperiläisinä"?
-
@krigsman @mitanaitanyon Onkohan tämä sitten se leipomo jonka tuotteita myydään Hakaniemen Hallin yhdessä leipäpuodissa vain "liperiläisinä"?
-
undefined oblomov@sociale.network shared this topic on