Skip to content

Piero Bosio Social Web Site Personale Logo Fediverso

Social Forum federato con il resto del mondo. Non contano le istanze, contano le persone

Hi!

Uncategorized
27 20 0
Feed RSS

Gli ultimi otto messaggi ricevuti dalla Federazione
Post suggeriti
  • 0 Votes
    13 Posts
    25 Views
    Oh, and follow @FediTips to get your feet under the table. @jgcoder
  • Salut @EPFL !

Uncategorized epfl epflcampus plushtodon introduction
    1
    1
    0 Votes
    1 Posts
    5 Views
    Salut @EPFL ! Moi, c'est Plushtodon, la peluche-mascotte de Mastodon 🦣 ✨Je me réjouis de découvrir le quotidien du campus, de passer d’événements en rencontres et d'explorer les lieux les plus emblématiques!------ Hi @EPFL ! I’m Plushtodon, the Mastodon plush mascot 🦣 ✨I can’t wait to immerse myself in everyday life on campus, hop from event to event, meet new people, and explore your most iconic spots!#epfl #epflcampus #Plushtodon #introduction
  • 0 Votes
    1 Posts
    12 Views
    #introduction #introductionfr Rebonjour,Je refais une introduction car plusieurs personnes ont dû voir que je partage énormément de messages venant de Gaza, https://gaza-verified.org notamment, que certaines personnes sont en train de vite oublier.Donc changement d'approche, nouvelle intro n'est-ce pas?Ça fait depuis tout petit que j'entends parler de la Palestine. Et ça fait depuis 20 ans que je milite.Contre et pour beaucoup de choses.
  • 0 Votes
    1 Posts
    11 Views
    #IntroductionI’m Aki, an #AuDHD #Queer #Buddhist #Nikkei USian. New home here at kind.socialI’m likely to toot and boost toots about the following:-Buddhisms-accessibility-liberation-prison abolition-flowers-teas-pens and inks-書写・写経-cooking-Language learning (漢文・古文・中文・Deutsch・Nederlands)(and not necessarily in the above order of prevalence)